Tym razem biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm ma taką ofertę - od poważnych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy robili strony internetowe, tak obecnie wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.
Skąd taki efekt? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się również pomysł, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy z pomocą tego kanału promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, budować swój wizerunek w internecie. Ale trzeba to robić dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby porządnych copywriterów, obeznanych w social media. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.
Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Tanie pozycjonowanie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz