SEO z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu jest coraz drożej.
Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje plusy i minusy.
Wiadomo, że pozytywne jest to, że rośnie liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się również ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada dość kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.
Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że SEO da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo. pozycjonowanie opole
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz