piątek, 15 czerwca 2012

A w biurze chaos...

Korzystając z wolnej chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę napisać na temat Przechowywanie dokumentów. Przechowywanie dokumentów

Porządkowanie dokumentacji w każdej firmie pochłania wiele czasu i pieniędzy Dodatkowo jeśli dokumenty mają być zdigitalizowane - czyli zmienione na format komputerowy, zeskanowane i zapisane na nośniku cyfrowym - to taka pracy wymaga też wiedzy w zakresie obsługi urządzeń komputerowych i oprogramowania. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Cyfryzacja dokumentacji jest stosunkowo łatwa do zrobienia, pod warunkiem, że potrafi się obsługiwać takie urządzenia jak skaner. Dodatkowo konieczna jest umiejętność obsługi programów do skanowania, są ich dwa rodzaje - programy skanujące do formatów graficznych i programy OCR - skanujące i rozpoznające treść. Natomiast z innej strony na to patrząc.

Jakie czynności wykonuje firma świadcząca usługi archiwizacji? Oprócz uporządkowania akt, często takie firmy je digitalizują - czyli używając różnych urządzeń (najczęściej skaner) umieszczają w bazie cyfrowej, możliwej do odczytania z użyciem komputera. Oprócz archiwizacji i digitalizacji, często takie firmy oferują brakowanie dokumentacji. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Oczywiście to nie wszystko na ten temat aczkolwiek na ten artykuł wystarczy.Na ten temat napisali także na Przechowywanie dokumentów Przechowywanie dokumentów - to całkiem niezłe Przechowywanie dokumentów - tekst jest OK Na temat Przechowywanie dokumentów to też niezłe info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz