wtorek, 3 kwietnia 2012

Zagadnienia z zakresu bhp

W moich innych notkach omawiałem już podobne tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi. obsługa bhp warszawa

Właśnie przypomniała mi się motyw z filmu "Mechanik" gdzie jeden z pracowników próbuje naprawić maszynę, która nie została wyłączona ani zabezpieczona a drugi niechcący naciska włącznik. Maszyna zaczyna pracować i nie daje się wyłączyć i niestety nierozważny pracownik traci rękę. Co prawda później jest wdzięczny koledze za "spowodowanie wypadku" bo dostaje duże odszkodowanie za, które może żyć dostatnio do końca życia. Jednak lepiej było tego wypadku uniknąć, czyż nie? Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Zatrudniając pracownika, który już wcześniej pracował w naszej firmie i ponownie go zatrudniamy, nie musimy przeprowadzać szkoleń bhp ponownie. Z innej strony patrząc.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Mam nadzieję, że mój tekst był przydatny. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. Warto rzucić okiem także na obsługa bhp warszawa Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do: obsługa bhp warszawa - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały. Na temat obsługa bhp warszawa to też niezłe info obsługa bhp warszawa - to całkiem niezłe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz